10.000 redenen

20 januari 2019 - Madras, India

Vanochtend wat vroeger opgestaan. Op naar de kerk in Chennai in onze Sari’s. Deze sari’s hadden onze mannen al 3 jaar terug voor ons meegebracht vanuit Chennai en wij hadden ze meegenomen vanuit Nederland. Anieta, de vrouw van de pastor, heeft ons aangekleed.

In de dienst werden we als gasten verwelkomd met luid gejuich en applaus 😅 en we mochten een lied zingen voor deze gemeente. 10.000 redenen, het was zo mooi om dit te doen. De band speelde gelijk mee ook al kenden ze het nummer niet. En we hadden een goede zangeres in ons midden, Antje Dieleman.

Hier op deze plaats hebben ze dezelfde Vader, Zoon en Geest als in Nederland. Ze hebben dezelfde bijbel, hetzelfde evangelie. Het was weer een bijzondere ervaring.

Fijne zondag allemaal, praise the Lord 🙏🏻

1. Fam van Diermen Jansen:
    20 januari 2019
    Wat zien jullie er mooi uit en wat hebben jullie een prachtig lied gezongen , dat ontroerd mij elke keer weer al spreek je de taal niet in de vader en de zoon en de heilige geest ben je met elkaar een in Christus! Hg en tot weer zien in Spakenburg ook de Hg aan de rest van het team.