De tickets zijn geboekt!

10 oktober 2018

Hallo familie, vrienden & iedereen die geïnteresseerd is ;-)

Leuk dat jullie meelezen met ons avontuur naar India!

Onze mannen zijn al twee keer naar India geweest, om het project van Abba Child Care te bezoeken. Nu hopen de vrouwen 14 januari in het vliegtuig te stappen, Emirates EK148, om 5165 km te vliegen voor de tussenstop in Dubai. Vandaar vliegen we door naar Chennai, waar we opgehaald zullen worden door de pastor van Abba Child Care India.

We zijn al bezig met de eerste voorbereidingen... In onze koffer mogen we 30 kg bagage meenemen. Dat betekent in ieder geval genoeg ruimte voor de ingrediënten van de heerlijke 'bokkenpootjestaart'  van Wiltine die ze daar gaat maken.

In de week van 19 november hebben we een ontmoetingsavond bij Jaap en Antje Dieleman van het India team dat meegaat. We zien er naar uit.

Janneke

Berthina

Wiltine

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Janneke H:
    12 oktober 2018
    Toppers! Wat een belevenis, gaaf dat jullie dit aan willen gaan🙏🏼
  2. Hennie de Graag:
    14 oktober 2018
    Geweldig. Wat een moed. Ik ben trots op jullie. De HEER gaat met jullie mee.
  3. Paul van den Berg:
    18 oktober 2018
    Dat de Eeuwige jullie zegene en behoede.
    En dat jullie tot grote steun en zegen mogen zijn voor de mensen aldaar.
    Dat jullie maar een hele mooie tijd mogen hebben.
  4. HJBos:
    28 oktober 2018
    Ik ben er 2x geweest en het wordt een fantastische belevenis. Het land is het 2e grootst van de wereld en het is enorm om te zien wat er allemaal gebeurt. Als tip, neem desinfectie mee zodat je om het uur je handen kunt desinfecteren :-)